Σελίδες

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Ένα γράμμα μια ιστορία!

Ας θυμηθούμε την ιστορία για το γράμμα "λ". Αφού τη δεις προσπάθησε να θυμηθείς όσες περισσότερες λέξεις μπορείς που το αρχικό τους γράμμα είναι το "λ".


Μια νέα αρχή!

Τα παιδιά της χορωδίας μας τραγουδούν ένα όμορφο τραγουδάκι. Ας το απολαύσουμε!


Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Ώρα για Μαθηματικά

Γράφω τις παρακάτω ασκήσεις στο μπλε τετράδιο και τις λύνω.

1. Συνεχίζω όπως στο παράδειγμα.

24 ---->  20 + 4        2 Δεκάδες και 4 Μονάδες

32 ----> ______        ______________________

41 ----> ______        ______________________

57 ----> ______        ______________________

36 ----> ______        ______________________

17 ----> ______        ______________________

29 ----> ______       _______________________


2. Γράφω το αποτέλεσμα των πράξεων.

25 - 5 =  ______                     32 - 2 = ______

34 - 4 =  ______                     45 - 5 = ______

29 - 9 =  ______                     13 - 3 =  ______

14 - 4 =  ______                     28 - 8 =  ______

58 - 8 =  ______                     64 - 4 =  ______




Διαβάζω και απαντώ!


Διάβασε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο και απάντησε στις ερωτήσεις που το ακολουθούν στο πράσινο τετράδιο με ολοκληρωμένες προτάσεις.

Ο Σταύρος και ο Ευτύχης είναι αγαπημένοι φίλοι. Κάθε Δευτέρα απόγευμα παίζουν παρέα και το χαίρονται. Μένουν στο Ναύπλιο αλλά το καλοκαίρι πηγαίνουν διακοπές στην Κέρκυρα. Δίπλα στη θάλασσα μαζεύουν λευκές πετρούλες, παίζουν τους πληγωμένους ναυαγούς, ψάχνουν για θησαυρούς, τραγουδούν στην παραλία. Όταν φεύγουν από την Κέρκυρα είναι μαυρισμένοι από τον ήλιο αλλά ευτυχισμένοι και ονειρεύονται τα επόμενα παιχνίδια τους.


Ακολουθεί ένα παράδειγμα.
  • Τι σχέση έχουν ο Σταύρος και ο Ευτύχης;
π.χ. Ο Σταύρος και ο Ευτύχης είναι αγαπημένοι φίλοι.

1) Ποια μέρα της εβδομάδας παίζουν μαζί o Σταύρος και ο Ευτύχης;
_________________________________________________


2) Πού πηγαίνουν για διακοπές το καλοκαίρι o Σταύρος και ο Ευτύχης;
_________________________________________________

3) Πώς νιώθουν o Σταύρος και ο Ευτύχης όταν φεύγουν από την Κέρκυρα;
_________________________________________________

Διαλέγω το σωστό (η/ι)

Ποιο (η/ι) θα επιλέξω; Κάνε κλικ στην επιλογή A ή B.

Αρχικό γράμμα!

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξετε. Στόχος είναι να βρείτε από ποιο γράμμα αρχίζει η λέξη της εικόνας που φαίνεται κάθε φορά. Καλή επιτυχία!

Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

Γλώσσα

Να γράψεις τις παρακάτω ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο της Γλώσσας και να τις λύσεις.

1. Γράψε μια πρόταση για κάθε φράση:

κόκκινα αυγά  ____________________________________________________________________________________________________________

πασχαλινά κουλούρια
____________________________________________________________________________________________________________

νόστιμα τσουρέκια
____________________________________________________________________________________________________________

2. Γράψε τις ευχές του Πάσχα με κεφαλαία γράμματα:

χρόνια πολλά     _______________________________________

αληθώς ανέστη  _______________________________________

καλό πάσχα         _______________________________________

καλή ανάσταση   _______________________________________

χριστός ανέστη   _______________________________________


Ας παίξουμε!

Διάβασε μία μία τις προτάσεις. Σύρε με τη βοήθεια του ποντικιού την εικόνα που περιγράφει η κάθε πρόταση. Στο τέλος πάτησε το κουμπί που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης και γράφει "Submit Αnswers". Οι σωστές απαντήσεις φαίνονται με ένα πράσινο ν.

Αγγλικά

Η κυρία Δαφνούλα μας θυμίζει τα μέρη του προσώπου. Κάνε κλικ για να  ακούσετε το τραγουδάκι. Στη συνέχεια αν έχετε τη δυνατότητα μπορείτε να εκτυπώσετε την εικόνα και να βάλετε τα μέρη του προσώπου στη θέση τους. Σε αντίθετη περίπτωση ζωγραφίστε ένα προσωπάκι στο μπλοκ ζωγραφική σας. 



Ώρα για διάβασμα!

Προτάσεις με το τσ και το στ
  • Βρήκες τρία βότσαλα.
  • Είναι ο παπουτσωμένος δράκος.
  • Ο Στέλιος έχει ένα κατσαβίδι.
  • Τα παπούτσια μου είναι καθαρά.
  • Η Σταματία πήγε στο τσίρκο.
  • Έχτισαν ένα τεράστιο κάστρο από άμμο.
  • Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι!
  • Ένα περιστέρι κάθισε στην ταράτσα του σπιτιού μου.
  • Η τσάντα σου έχει πολύ ωραία σχέδια.

Τα ζευγαράκια του 10!

Χρόνια πολλά σε όλους! Χριστός Ανέστη! Ύστερα από ένα μικρό χρονικό διάστημα, συνεχίζουμε την επικοινωνία μας με  επαναληπτικές ασκήσεις μέχρι το άνοιγμα των σχολείων.
Κάντε κλικ πάνω στο βελάκι για να θυμηθείτε τα ζευγαράκια του 10. Καλή επιτυχία!

Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Πασχαλινό τραγούδι!

Απολαύστε αυτό το όμορφο πασχαλινό τραγουδάκι. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Καλό Πάσχα!

Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σας χαιρετώ προσωρινά μέχρι την Κυριακή του Θωμά. Σας εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη σε όλους!!


   Η δασκάλα σας

Τσακούμη Αντιγόνη

Μεγάλη Εβδομάδα


Βρισκόμαστε στη Μεγάλη Εβδομάδα, που αποτελεί πολύ σημαντική περίοδο για τους ορθόδοξους χριστιανούς. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τι γιορτάζουμε κάθε μέρα.
Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σας χαιρετώ προσωρινά μέχρι την Κυριακή του Θωμά. Σας εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη σε όλους!

    Η δασκάλα σας

Τσακούμη Αντιγόνη

Τρίτη 14 Απριλίου 2020

Το παζλ συνεχίζεται!

Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να σχηματίσεις το παζλ με το πασχαλινό καλάθι!
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=13ba8d38474d

Ώρα για παζλ!

Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να σχηματίσεις το παζλ του πασχαλινού λαγού. Καλή διασκέδαση!

Τα έθιμα του Πάσχα!

Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δεις εικόνες και να θυμηθείς τα έθιμα του Πάσχα!

Κουίζ

Θυμάσαι με τη σειρά τα γεγονότα με τα Πάθη του Χριστού; Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνεις το κουίζ:

Το Πάσχα του Πασχάλη!

Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσεις το όμορφο πασχαλινό παραμύθι που μας περιγράφει το Πάσχα του "Πασχάλη". Ας το ακούσουμε:

Γνωρίζοντας τη Μεγάλη Εβδομάδα!!


Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να βάλεις τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας στη σειρά !

ΠΑΣΧΑ-Εικόνες με λέξεις!

Το παιχνίδι συνεχίζεται. Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

Μεγάλη Εβδομάδα!

Ήρθε η Μεγάλη Εβδομάδα. Πλησιάζει η Ανάσταση. Ας παίξουμε! Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνεις την αντιστοίχιση.

Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Θυμάμαι το αυ

Το αυ διαβάζεται άλλοτε αφ και άλλοτε αβ. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:


Στη συνέχεια να αντιγράψεις τις παρακάτω ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο και να τις λύσεις:

1. Βάλε τόνο στις παρακάτω λέξεις και γράψε την καθεμιά στην ομάδα που ανήκει:

 μεθαυριο, δεινοσαυρος, παυσιπονο, αυτοκρατορας, αυλακι, προαυλιο,
 καυτος, θαυμασιος, αυστηρος 
  

         αυ=αβ                                                         αυ=αφ
                                                                                      
__________________                            _____________________
____________________                       _____________________
____________________                       _____________________
____________________                       _____________________
____________________                       _____________________

2. Από το ένα στα πολλά:

Αυτός είναι ναυτικός             Αυτοί είναι ναυτικοί.
Αυτός είναι ταύρος.              ____________________________
Αυτός είναι πύραυλος .         _____________________________
Αυτή είναι ταυτότητα.          _____________________________



Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Θυμάμαι το οι

Το οι μας θυμίζει: ΄΄Το όνομά μου είναι όμικρον γιώτα αλλά με φωνάζουν ι.΄΄ Για να το θυμηθούμε κάνουμε αρχικά κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-skantalies-oi%20(CD)/html5.html

Στη συνέχεια αντιγράφουμε τις παρακάτω προτάσεις στο πράσινο τετράδιο και τις διαβάζουμε.


Προτάσεις με το οι
  • Οι λαγοί τρέχουν γρήγορα.
  • Την άνοιξη, ο παππούς και η γιαγιά πηγαίνουν στο χωριό.
  • Η νοικοκυρά καθαρίζει το σπίτι.
  • Μένω σε μία μεγάλη πολυκατοικία.
  • Το πλοίο κάνει μακρινό ταξίδι.
  • Ο τοίχος θέλει βάψιμο.
  • Μην ανοίγεις το παράθυρο.
  • Ο οικοδόμος χτίζει μία καινούρια οικοδομή.
  • Η οικογένειά μου αποτελείται από πέντε μέλη.

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Τα ζευγαράκια του 5!!

Τα ζουζούνια μας τραγουδούν για το 5 και μας θυμίζουν τα ζευγαράκια του. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να τα ακούσουμε..

Θυμάμαι το αι

Το αι μας θυμίζει: ΄΄Το όνομά μου είναι άλφα γιώτα αλλά με φωνάζουν ε.΄΄ Για να το θυμηθούμε κάνουμε αρχικά κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-skantalies-ai%20(CD)/html5.html

Στη συνέχεια αντιγράφουμε στο πράσινο τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και τις λύνουμε.


1. Τονίζω τις παρακάτω λέξεις και μετά τις γράφω δίπλα με  ΚΕΦΑΛΑΙΑ γράμματα:

εικονα      ___________  αινιγμα    __________
αιθουσα   ___________  παιδακι    __________
παιρνω     ___________  πηγαινω  ___________

2. Γράφω με μικρά γράμματα τις λέξεις και τις τονίζω:

ΚΑΙΡΟΣ _____________   ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ _____________
ΠΑΙΖΕΙ   _____________  ΠΑΙΧΝΙΔΙ     _____________
ΕΚΕΙΝΟ _____________  ΕΚΕΙ           _____________

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Θυμάμαι ει

 Το ει μας θυμίζει: ''Tο όνομά μου είναι έψιλον γιώτα αλλά με φωνάζουν ι''. Για να το θυμηθούμε κάνουμε αρχικά κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.


Στη συνέχεια αντιγράφουμε στο πράσινο τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και τις λύνουμε.

1. Βάζω τις λέξεις στη σωστή θέση.

(χειμώνας, αστείο, λαχείο, ψυγείο)

Ο Θάνος είπε ένα ................................. και γελάσαμε πολύ.
Το ............................ κάνει αρκετό κρύο.
Το τυρί είναι στο ..........................
Ο θείος μου κέρδισε ένα............................

2. Συμπληρώνω το ει , διαβάζω και βάζω τόνο όπου πρέπει.

γραφ_ _ ο, _ _κοσι,   αστ_ _ο, σχολ_ _ο,  θ_ _ος,

μαγ_ _ρας,    λεωφορ_ _ο,    εκ_ _,     ον_ _ρο,

π_ _ ρατης,   _ _ κονα,   εμ_ _ ς,  χ _ _ μωνας

  3.  Συμπληρώνω τα κενά με τις λέξεις από την παρένθεση:

( κελαηδεί , κακαρίζει , βελάζει , χλιμιντρίζει , γαβγίζει )

Το πρόβατο       …………………….. .
Η κότα                …………………….  
Το καναρίνι         …………………….  .
Ο σκύλος            ……………………   .
Το  άλογο              ……………………   .

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (7/4)

Καλημέρα παιδιά. Η κυρία Σοφία μας έχει μια έκπληξη! 
Ας την ανακαλύψουμε!



ΑΓΓΛΙΚΑ (7/4)

Καλημέρα, παιδιά. Η κυρία Δαφνούλα μας έχει στείλει ένα τραγούδι που κάνατε και στην τάξη.
 Θα ήθελε πολύ να το ακούσετε.


Θυμόμαστε το ευ

1. Συμπληρώνω από το ένα στα πολλά:

    Ένα
              Πολλά
    Ένα
              Πολλά




η προσευχή
   ___________
  το ζευγάρι
____________
η ευκαιρία
  ___________
  το νεύρο
  ___________
η ευλογία
  ___________
  το πεύκο
  ___________
ο χορευτής
  ___________
  το ψεύτικο
  ___________
ο ευγενικός
____________
  το αλεύρι
  ___________


2. Γράφω και μαθαίνω τις ημέρες της εβδομάδας:

Δευτέρα   Τρίτη   Τετάρτη   Πέμπτη   Παρασκευή   Σάββατο   Κυριακή

_________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________

Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Μαθηματικά


Αντιγράφω στο μπλε τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και τις λύνω.

1. Υπολογίζω και συμπληρώνω τους αριθμούς που λείπουν:

7 + 7 =  ………..
7 + 5 = …….
42 - …….  = 40
6 + 6 = …………
8 + 4 = ………
6 + 5 = …….
10 + 9 = ……….
9 + 9 = ………
10 + 10 + 10 + 7 = ………..
20 + 7 = ………
8 + 8 = ……..
10 + 10 +10 + ……. = 36
36 6 = ………..
30 + …….. = 36
56 - …….. = 50


    2.Λύνω τα παρακάτω προβλήματα.

     α) Σε ένα βάζο υπάρχουν 8 τουλίπες και 5 ανεμώνες. Πόσα είναι όλα τα λουλούδια μαζί; Αν πάρω 3 τουλίπες πόσα λουλούδια θα μείνουν;

Λύση


Απάντηση…………………………………………………………………………………………………...................................................................

    β) Η τάξη μας έχει 24 παιδάκια. Αν έρθουν άλλα 2 πόσα παιδιά θα είμαστε;

     Λύση


 Απάντηση…………………………………………………………………………………………….....................................................................................

3. Κάνω τις παρακάτω πράξεις.

4 + 8 =                7 + 6 =                6 + 6 =

9 + 6 =                7 + 8 =                 3 + 9 =

5 + 8 =                7 + 4 =                9 + 4 =


Γλώσσα-επανάληψη στα τσ, τζ, γκ, γγ (4/4)

Αντιγράφω στο πράσινο τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και τις λύνω.
τσ   τζ   γκ   γγ
  • Συμπληρώνω ό,τι λείπει:


Χθες με τη μαμά μου πήγαμε στο   _ _ίρκο. Ενθουσιάστηκα! Και τι δεν είδα! Ένας παλιά_ _ος και μια  κυρία με μια _ _άντα έπιναν  _ _άι. Σε λίγο άρχισαν να  _ _ουλάνε σε κάτι μεγάλες  _ _ουλήθρες και να κάνουν τούμπες. Ήταν πολύ αστείοι. 

  •     Από το ένα στα πολλά:

το τσαντάκι    ……………………………
το τζάκι          ……………………………
η τσαγέρα       ……………………………..
η μελιτζάνα    …………………………….
ο παλιάτσος    …………………………….
      ο γάντζος        …………………………….

  •   Συμπλήρωσε με το σωστό, διάβασε και τόνισε τις λέξεις:



γκ ή γγ
 

Τζ ή ζ
 
 





 πι__αμα          βα__ο                                                           α__ιζω                __αρίζω
 κα__ανι          φλι __ανι                                                      Α__ελικη             α__ελια
 __ακι              __αχαρη                                                       πι__ουινος          κα__ελο
 μα__ι              __αμι                                                            α__ελος              φε__αρι

Παρασκευή 3 Απριλίου 2020

Μιλάμε για το πράσινο (3/4)!

Τα ζουζούνια μας τραγουδούν για το πράσινο! Ας τα απολαύσουμε.


Γκ και γγ (3/4)

Ήρθε η στιγμή να θυμηθούμε τα γκ και γγ. Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξεις μαζί τους.

http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-kleidi-gg-gk%20(CD)/index.html

Πέμπτη 2 Απριλίου 2020

Κάρτες μνήμης με τους αριθμούς 5-10! (2/4)

Πόσα δαχτυλάκια φαίνονται κάθε φορά; Θυμάσαι πού είναι ο αντίστοιχος αριθμός; Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξεις.

Ουράνιο τόξο!! (2/4)

Ένα ευχάριστο αισιόδοξο τραγουδάκι για το ουράνιο τόξο!


Τζ όπως.. τζάκι! (2/4)

Κάνουμε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να θυμηθούμε το τζ και να παίξουμε. Κάνουμε κλικ στον κάθε ήρωα για να ασχοληθούμε με την αντίστοιχη δραστηριότητα. Καλή επιτυχία!



Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Ο Καραγκιόζης τραγουδιστής!

Οι περιπέτειες του Καραγκιόζη συνεχίζονται...