Θυμόμαστε τις δεκάδες και τις μονάδες με την παρακάτω άσκηση:
Σελίδες
▼
Παρασκευή 29 Μαΐου 2020
Τα σχολεία αρχίζουν!
Όπως θα έχετε ήδη πληροφορηθεί εσείς και οι γονείς σας, τη Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020 ανοίγει ξανά το σχολείο μας! Θα έχουμε την ευκαιρία να τα λέμε και να κάνουμε μάθημα από κοντά για όλο τον Ιούνιο.
Ώρα για διάβασμα!
Ευ, ευ – εβ
Λέξεις: νεύρα, νευριάζω, ρεύμα, φεύγω, Εύα, απόγευμα, χορεύω, φυτεύω, παλεύω, πιστεύω, ζηλεύω, ζευγάρι, αλεύρι, κουρεύω, κοντεύω, παινεύω, Ευρώπη, ευγένια, ευγενικός, Ευγενία, ταξιδεύω, Παρασκευή, ευαγγέλιο, ευλογία, ευλάβεια, εφευρέτης, μαγειρεύω,ονειρεύομαι.
Προτάσεις για ανάγνωση:
- Ο Ευγένιος φεύγει.
- Ο παπάς διαβάζει το Ευαγγέλιο με ευλάβεια.
- Πρέπει να είμαστε ευγενικά παιδιά.
- Δεν πιστεύει αυτά που του είπες.
- Δεν πρέπει να ζηλεύουμε τα παιχνίδια των άλλων παιδιών.
- Την Παρασκευή το απόγευμα φεύγουμε για το χωριό.
- Η Εύη φυτεύει μια ροδιά.
- Όταν η γιαγιά μαγειρεύει ευωδιάζει η κουζίνα.
Ευ, ευ – εφ
Χρήσιμες λέξεις: ευχή, ψεύτης, ψεύτικος, λευκός, γεύση, Δευτέρα, εύκολος, ευκολία, Λευτέρης, προσευχή, ελεύθερος, ευτυχία, ευτυχισμένος, ευθύνη, δεύτερος, Ευθύμης, Λευκάδα, βουλευτής, χορευτής, χορεύτρια, ευχαριστώ, ευχάριστα, ευχάριστος, Ευτυχία, τελευταίος, Ελευθερία
Προτάσεις για ανάγνωση:
- Ευτυχία, σου εύχομαι χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα.
- Σε ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου.
- Φοράω ένα λευκό φόρεμα με λουλούδια.
- Η Ελευθερία είναι δεύτερη στη σειρά.
- «Ευχαριστώ πολύ», είπε η Ευτυχία.
- Η Εύα πήγε εκδρομή σε ένα πολύ όμορφο δάσος γεμάτο πεύκα και λεύκες.
- Η Ευτυχία μαζεύει λουλούδια και το χαίρεται πολύ.
- Φυτέψαμε χθες στην αυλή μας ένα πεύκο.
Γλυκό καλοκαιράκι!
Τα παιδιά της χορωδίας Τυπάλδου τραγουδούν ένα όμορφο τραγουδάκι για το καλοκαίρι που πλησιάζει. Ας το απολαύσουμε:
Τετάρτη 27 Μαΐου 2020
Μαθηματικά
Γράφω τις παρακάτω ασκήσεις στο μπλε τετράδιο και τις λύνω:
1. Ανεβαίνω 10-10 από το 0 έως το 50.
0, ___, ___, ___, ___, ___
2. Κατεβαίνω 10-10 από το 50 έως το 0.
50, ___, ___, ___, ___, ___
3. Ανεβαίνω 10-10 έως το 50 με πράξεις:
Ξεκινάω όπως παρακάτω:
0 + 10 = 10
10 + 10 = 20
__ + __ = __
__ + __ = __
__ + __ = __
4. Γράφω και λύνω το παρακάτω πρόβλημα:
Ο Δημήτρης είχε 16 αυτοκόλλητα και έδωσε τα 7 στον φίλο του, τον Πέτρο. Πόσα του έμειναν;
Λύση:
Απάντηση:
1. Ανεβαίνω 10-10 από το 0 έως το 50.
0, ___, ___, ___, ___, ___
2. Κατεβαίνω 10-10 από το 50 έως το 0.
50, ___, ___, ___, ___, ___
3. Ανεβαίνω 10-10 έως το 50 με πράξεις:
Ξεκινάω όπως παρακάτω:
0 + 10 = 10
10 + 10 = 20
__ + __ = __
__ + __ = __
__ + __ = __
4. Γράφω και λύνω το παρακάτω πρόβλημα:
Ο Δημήτρης είχε 16 αυτοκόλλητα και έδωσε τα 7 στον φίλο του, τον Πέτρο. Πόσα του έμειναν;
Λύση:
Απάντηση:
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
Αντιγραφή στο κίτρινο τετράδιο
Στο κίτρινο τετράδιο γράψω την ημερομηνία τη μεγάλη:
Τρίτη 26 Μαΐου 2020
Στη συνέχεια αφήνω μια γραμμή και γράφω την προτασούλα:
Μου αρέσει πάρα πολύ το τζατζίκι.
Τη γράφω 5 φορές αφήνοντας κάθε φορά μια γραμμή κενή.
Γλώσσα-τζ
Διαβάζω τα παρακάτω:
Χρήσιμες λέξεις: Τζένη, τζάμι, ράντζο, , τζιτζίκι, τζίτζικας, παλιατζής, καφετζής, ταξιτζής, πατζάρι, φλυτζάνι, , πιτζάμα, τζατζίκι, τζιτζίκι, , μελιτζάνα, σουτζουκάκια, ψιλικατζής, νερατζάκι, γλειφιτζούρι, ματζουράνα
Προτάσεις για ανάγνωση:
- Η Τζίνα έκανε μια μουτζούρα.
- Το χειμώνα ανάβουμε το τζάκι για να ζεσταθούμε.
- Το τζιτζίκι τραγουδάει όλο το καλοκαίρι
- Η μητέρα καθαρίζει τα τζάμια σήμερα.
- Σήμερα φάγαμε κρέας και πατζάρια.
- Ο καφετζής έψησε ένα καφέ στον πελάτη.
- Ο παππούς κάθεται δίπλα στη τζαμαρία.
- Ο τζαμάς άλλαξε το τζάμι που είχε σπάσει.
- Οι μελιτζάνες είναι τα λαχανικά που μου αρέσουν πολύ.
- Ο παλιατζής πουλάει παλιά πράγματα.
- Μου αρέσει πάρα πολύ το τζατζίκι.
Παρασκευή 22 Μαΐου 2020
Μαθηματικά
Να γράψεις στο μπλε τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και να τις λύσεις:
1. Λογάριασε πόσο κάνει:
8 - 3 = 6 - 0 =
10- 3 = 8 - 4 =
9 - 6 = 9 - 5 =
7 - 5 = 7 - 6 =
8 - 8 = 10 - 5 =
8 - 3 = 9 - 7 =
2. Κατεβαίνω 1-1 από το 20 ως το 0..
20, 19, 18, ....
1. Λογάριασε πόσο κάνει:
8 - 3 = 6 - 0 =
10- 3 = 8 - 4 =
9 - 6 = 9 - 5 =
7 - 5 = 7 - 6 =
8 - 8 = 10 - 5 =
8 - 3 = 9 - 7 =
2. Κατεβαίνω 1-1 από το 20 ως το 0..
20, 19, 18, ....
Εξασκούμαι στην ανάγνωση!
Διαβάζω τα παρακάτω:
Λέξεις: κοντά, βροντή, πάντα, πέντε, κεντώ, Ντίνος, Ντίνα, δόντια, ντομάτα, μαντίλι, ντύνομαι, ποντικός, κουβέντα, εντάξει, πενήντα, έντομο, γίγαντας, σεντόνι, ντουλάπα, λιοντάρι, Αντώνης, κάλαντα, απαντώ, τεντώνω, νταλίκα, πλυντήριο, παντελόνι, μανταρίνι, χαρτομάντιλο, ελέφαντας.
Προτάσεις για ανάγνωση:
- Σε όλους τους ποντικούς αρέσει το τυρί.
- Ο Αντώνης κρέμασε το παντελόνι του στη ντουλάπα.
- Η μητέρα μου πλένει τα ρούχα στο πλυντήριο.
- Άναψα το καντίλι στην εικόνα της Παναγίας.
- Ο Ντίνος είπε «αντίο» και έφυγε.
- Τα Χριστούγεννα τα παιδιά λένε τα κάλαντα.
- Το λιοντάρι έχει κοφτερά δόντια.
- Ο Κώστας αγόρασε τρία κιλά ντομάτες και έξι κιλά μανταρίνια.
- Η Αντωνία και ο Ντίνος κάθονται κοντά.
- Ο ελέφαντας είναι μεγαλύτερο ζώο από τον ποντικό.
- Στην ντουλάπα μου έχω πολλά παιχνίδια.
- Με πονάνε πολύ τα δόντια μου.
Πέμπτη 21 Μαΐου 2020
Κείμενο για ανάγνωση!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να διαβάσεις ένα κείμενο:
https://www.grafoulis.gr/wp/wp-content/uploads/2007/12/keim2mp.pdf
https://www.grafoulis.gr/wp/wp-content/uploads/2007/12/keim2mp.pdf
Τετάρτη 20 Μαΐου 2020
Μαθηματικά
Αντιγράφουμε στο μπλε τετράδιο τις παρακάτω πράξεις και τις λύνουμε:
20 + 4 = 27 - 7 = 20 13 - 9 =
20 + 7 = 38 - 8 = 30 12 - 6 =
30 + 9 = 39 - 9 = 10 - 5 =
30 + 8 = 24 - 4 = 16 - 9 =
40 + 3 = 13 - 3 = 18 - 9 =
40 + 5 = 18 - 8 = 11 - 5 =
50 + 2 = 45 - 5 = 15 - 8 =
50 + 1 = 56 - 6 = 17 - 9 =
Καλή επιτυχία!!
20 + 4 = 27 - 7 = 20 13 - 9 =
20 + 7 = 38 - 8 = 30 12 - 6 =
30 + 9 = 39 - 9 = 10 - 5 =
30 + 8 = 24 - 4 = 16 - 9 =
40 + 3 = 13 - 3 = 18 - 9 =
40 + 5 = 18 - 8 = 11 - 5 =
50 + 2 = 45 - 5 = 15 - 8 =
50 + 1 = 56 - 6 = 17 - 9 =
Καλή επιτυχία!!
Τρίτη 19 Μαΐου 2020
Γλώσσα
Αντιγράφουμε στο πράσινο τετράδιο τις παρακάτω ασκήσεις και θα τις λύσουμε.
Τα έπιπλα θα μας τα φτιάξει ο _______________ .
1. Συμπληρώνω τις
προτασούλες με τη λέξη που ταιριάζει:
(εγγονή, ταμπούρλο , αγκάθια , τζάμια , μαραγκός )
Τα έπιπλα θα μας τα φτιάξει ο _______________ .
Κάθε παππούς αγαπά την _______________ του.
Από τη βροχή θόλωσαν τα _______________
.
Τα τριαντάφυλλα έχουν πολλά _______________
.
Η Νίτσα παίζει _______________ και ο Μπάμπης ντέφι.
2. τζ, τσ ή στ; Συμπλήρωσε
τα γραμματάκια που λείπουν και τόνισε τις λέξεις.
___ουληθρα ___ιμπημα ___αματω
παπου___ι ___αφιδα ___ιμεντο
φλι___ανι ___αχτη νεραν___ια
___ιγκουνης ___ιμουδια μελι___ανα
Κυριακή 17 Μαΐου 2020
Τα ζευγαράκια των αριθμών
Παρακάτω θυμόμαστε τα ζευγαράκια των αριθμών με μια πολύ όμορφη παρουσίαση μιας συναδέλφου.
Στη συνέχεια γράφω την παρακάτω άσκηση στο μπλε τετράδιο και τη λύνω. Ποιος αριθμός λείπει;
5 + __ = 10 6 + __ = 10
4 + __ = 9 7 + __ = 9
3 + __ = 7 6 + __ = 8
5 + __ = 8 6 + __ = 7
5 + __ = 9 4 + __ = 8
3 + __ = 8 2 + __ = 10
Παρασκευή 15 Μαΐου 2020
Καλοκαίρι-χειμώνας
Διαβάζεις τις λέξεις και βάζεις καθεμία εκεί που ταιριάζει, στο "καλοκαίρι" ή τον "χειμώνα".
Πέμπτη 14 Μαΐου 2020
Τρίτη 12 Μαΐου 2020
Να γράψεις τις παρακάτω 2 ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο και να τις συμπληρώσεις.
1. Συμπλήρωσε τα γκ στα κενά των λέξεων και διάβασε:
α……αλιά , πα….άκι ,
κά……ελα , α……άθι , κα ……ουρό , λόξι……ας
2.Συμπλήρωσε τα
γγ στα κενά των λέξεων και διάβασε:
α…..ούρι
, α…..ελούδι , ε…..όνι , Α…..ελική , φε……άρι , σφου…..άρι
3.Γράψε τη δική σου αγγελία βάζοντας τις λέξεις που
ταιριάζουν στην κατάλληλη θέση:
Αγγελία
………………………. δυο μικρά ……………………….. .
Έχουν χρώμα …………….. και είναι πολύ…………
Είναι πολύ χαριτωμένα και ζητούν μια ζεστή
………………………. .Όποιος ……………………………..
να ……………………………..στο 2345051202,
……………………………….ώρες.
Δευτέρα 11 Μαΐου 2020
Μαθηματικά Α΄Δημοτικού
Για να κάνετε πράξεις Μαθηματικών παίζοντας κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Παρασκευή 8 Μαΐου 2020
Προσθέσεις στα Μαθηματικά
Μαθαίνουμε παίζοντας. Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να λύσεις τις προσθέσεις. Καλή επιτυχία!
Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
Μαθηματικά
Γράφουμε στο μπλε τετράδιο τις παρακάτω πράξεις και τις λύνουμε.
8 +5= 20+7=
7+6= 30+8=
6+6= 10+6=
5+9= 20+4=
9+9= 40+2=
2+9= 50+9=
8 +5= 20+7=
7+6= 30+8=
6+6= 10+6=
5+9= 20+4=
9+9= 40+2=
2+9= 50+9=
Τετάρτη 6 Μαΐου 2020
Μαθηματικά-Παιχνίδι μνήμης
Για να παίξουμε ένα διασκεδαστικό παιχνίδι μνήμης, κάνουμε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Γλώσσα
Για το επόμενο μάθημα στην εικονική μας τάξη (Δευτέρα 11/5/2020 και ώρα 12.00-13.00) θα έχουμε τις παρακάτω ασκήσεις. Θα τις αντιγράψουμε στο πράσινο τετράδιο και θα τις λύσουμε.
1) Γράψε τις λέξεις με
μικρά γράμματα. Μην ξεχάσεις να βάλεις τόνο.
ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ __________________
ΜΑΝΤΙΛΙ __________________
ΑΙΘΟΥΣΑ __________________
ΚΟΡΝΙΖΑ __________________
ΤΥΜΠΑΝΟ __________________
ΝΤΕΦΙ __________________
ΒΕΝΤΑΛΙΑ __________________
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ __________________
2) Συμπληρώνω τις προτάσεις, όπως το παράδειγμα
και διαβάζω.
Μπορείτε αντί να γράψετε ολόκληρες τις προτάσεις στο τετράδιο, να γράψετε μόνο τις λέξεις με πλάγια γράμματα και αυτές που λείπουν.
π.χ. τρώω-τρώει
· Εγώ τρώω
φρουτοσαλάτα.
Ο Γιάννης τρώει φρουτοσαλάτα.
· Εγώ χτενίζ__ τα μαλλιά
μου.
Η Μαρία _______________ τα μαλλιά της.
· Εγώ πίν__ έναν χυμό.
Ο Λάμπρος ______________ έναν χυμό.
· Εγώ παίζω επιτραπέζια παιχνίδια.
Η Καίτη
___________ επιτραπέζια παιχνίδια.
Τρίτη 5 Μαΐου 2020
Ένα γράμμα μια ιστορία-Ο Ιπτάμενος Ιπποπόταμος
Ας θυμηθούμε την ιστορία για το γράμμα "ι". Αφού τη δεις προσπάθησε να θυμηθείς όσες περισσότερες λέξεις μπορείς που το αρχικό τους γράμμα είναι το "ι".
ΟΙ ΦΟΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΦΕΓΓΑΡΙΟΥ
Ο ''μικρός Αναγνώστης'' μας καλεί να ταξιδέψουμε με το παραμύθι "Οι φορεσιές του φεγγαριού". Ας το ακούσουμε κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Ντ όπως ... ντομάτα!
Το ντ μας θυμίζει: ΄΄Το όνομά μου είναι νι ταφ αλλά με φωνάζουν ντ.΄΄ Για να το θυμηθούμε κάνουμε αρχικά κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο.
http://users.sch.gr/pkotsis/4/a-taxi/glossa/games/grammatakia-skantalies-nt%20(CD)/html5.html
Θυμίζουμε ότι το επόμενο διαδικτυακό μας μάθημα είναι αύριο Τετάρτη 12.00 η ώρα. Θα έχουμε για Ανάγνωση το κείμενο από τη σελίδα 16 του Βιβλίου Μαθητή της Γλώσσας με τίτλο "Με πινέλα και φαντασία".
Επίσης για ορθογραφία θα έχετε:
ντα, ντε, ντη, ντι, ντη, ντο, ντω, ντου, ντια
μάντρα, παντελόνι, ντομάτα, δόντια, κοντός, ελέφαντας, μαντίλι, γίγαντας
Η κυρία Ντίνα έχει ένα όμορφο μαντίλι.
Παρασκευή 1 Μαΐου 2020
Φτιάχνω το δικό μου πρωτομαγιάτικο στεφάνι
Σήμερα, Πρωτομαγιά και σύμφωνα με την παράδοση φτιάχνουμε στεφάνια τα οποία κρεμάμε στην εξώπορτά μας. Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι φυσικά λουλούδια της επιλογής σας καθώς και ευλύγιστα κλαδιά για τη βάση του στεφανιού. Στη συνέχεια θα χρειαστεί σπάγκος για να δεθούν. Αν θέλετε να το στολίσετε ακόμη περισσότερο μπορείτε να βάλετε κορδέλες, φιόγκους ή ό,τι άλλο επιθυμείτε. Καλή επιτυχία! Καλό μήνα!
Παρακάτω θα βρείτε κάποια στεφάνια για ιδέες!
Μην ξεχνάτε όμως ότι το δικό σας θα είναι σίγουρα όμορφο και μοναδικό γιατί θα έχει δικά σας στοιχεία και θα έχει φτιαχτεί από εσάς.
Πρωτομαγιά!
Τα παιδιά της χορωδίας μας τραγουδούν για τη σημερινή μέρα, την Πρωτομαγιά! Ας το απολαύσουμε!
Λουλουδόκοσμος!
Τα παιδιά της χορωδίας τραγουδούν ένα πολύ όμορφο "λουλουδένιο" τραγούδι! Ας το απολαύσουμε!
Πέμπτη 30 Απριλίου 2020
Ένα γράμμα μια ιστορία!
Ας θυμηθούμε την ιστορία για το γράμμα "λ". Αφού τη δεις προσπάθησε να θυμηθείς όσες περισσότερες λέξεις μπορείς που το αρχικό τους γράμμα είναι το "λ".
Τετάρτη 29 Απριλίου 2020
Ώρα για Μαθηματικά
Γράφω τις παρακάτω ασκήσεις στο μπλε τετράδιο και τις λύνω.
1. Συνεχίζω όπως στο παράδειγμα.
24 ----> 20 + 4 2 Δεκάδες και 4 Μονάδες
32 ----> ______ ______________________
41 ----> ______ ______________________
57 ----> ______ ______________________
36 ----> ______ ______________________
17 ----> ______ ______________________
29 ----> ______ _______________________
2. Γράφω το αποτέλεσμα των πράξεων.
25 - 5 = ______ 32 - 2 = ______
34 - 4 = ______ 45 - 5 = ______
29 - 9 = ______ 13 - 3 = ______
14 - 4 = ______ 28 - 8 = ______
58 - 8 = ______ 64 - 4 = ______
1. Συνεχίζω όπως στο παράδειγμα.
24 ----> 20 + 4 2 Δεκάδες και 4 Μονάδες
32 ----> ______ ______________________
41 ----> ______ ______________________
57 ----> ______ ______________________
36 ----> ______ ______________________
17 ----> ______ ______________________
29 ----> ______ _______________________
2. Γράφω το αποτέλεσμα των πράξεων.
25 - 5 = ______ 32 - 2 = ______
34 - 4 = ______ 45 - 5 = ______
29 - 9 = ______ 13 - 3 = ______
14 - 4 = ______ 28 - 8 = ______
58 - 8 = ______ 64 - 4 = ______
Διαβάζω και απαντώ!
Διάβασε προσεκτικά το παρακάτω κείμενο και απάντησε στις ερωτήσεις που το ακολουθούν στο πράσινο τετράδιο με ολοκληρωμένες προτάσεις.
Ο Σταύρος και ο Ευτύχης είναι αγαπημένοι φίλοι. Κάθε Δευτέρα απόγευμα παίζουν παρέα και
το χαίρονται. Μένουν στο Ναύπλιο αλλά το καλοκαίρι πηγαίνουν διακοπές στην Κέρκυρα. Δίπλα στη θάλασσα μαζεύουν λευκές πετρούλες, παίζουν τους πληγωμένους ναυαγούς, ψάχνουν για θησαυρούς, τραγουδούν στην παραλία. Όταν
φεύγουν από την Κέρκυρα είναι μαυρισμένοι από τον ήλιο αλλά ευτυχισμένοι και ονειρεύονται τα
επόμενα παιχνίδια τους.
- Τι σχέση έχουν ο Σταύρος και ο Ευτύχης;
π.χ. Ο Σταύρος και ο Ευτύχης είναι αγαπημένοι φίλοι.
1) Ποια μέρα της εβδομάδας παίζουν μαζί o Σταύρος και ο Ευτύχης;
_________________________________________________
2) Πού πηγαίνουν για διακοπές το καλοκαίρι o Σταύρος και ο Ευτύχης;
_________________________________________________
3) Πώς νιώθουν o Σταύρος και ο Ευτύχης όταν φεύγουν από την Κέρκυρα;
_________________________________________________
Αρχικό γράμμα!
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξετε. Στόχος είναι να βρείτε από ποιο γράμμα αρχίζει η λέξη της εικόνας που φαίνεται κάθε φορά. Καλή επιτυχία!
Δευτέρα 27 Απριλίου 2020
Γλώσσα
Να γράψεις τις παρακάτω ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο της Γλώσσας και να τις λύσεις.
κόκκινα αυγά ____________________________________________________________________________________________________________
πασχαλινά κουλούρια
____________________________________________________________________________________________________________
νόστιμα τσουρέκια
____________________________________________________________________________________________________________
2. Γράψε τις ευχές του Πάσχα με κεφαλαία γράμματα:
χρόνια πολλά _______________________________________
αληθώς ανέστη _______________________________________
καλό πάσχα _______________________________________
καλή ανάσταση _______________________________________
χριστός ανέστη _______________________________________
Ας παίξουμε!
Διάβασε μία μία τις προτάσεις. Σύρε με τη βοήθεια του ποντικιού την εικόνα που περιγράφει η κάθε πρόταση. Στο τέλος πάτησε το κουμπί που βρίσκεται στο κάτω μέρος της οθόνης και γράφει "Submit Αnswers". Οι σωστές απαντήσεις φαίνονται με ένα πράσινο ν.
Αγγλικά
Η κυρία Δαφνούλα μας θυμίζει τα μέρη του προσώπου. Κάνε κλικ για να ακούσετε το τραγουδάκι. Στη συνέχεια αν έχετε τη δυνατότητα μπορείτε να εκτυπώσετε την εικόνα και να βάλετε τα μέρη του προσώπου στη θέση τους. Σε αντίθετη περίπτωση ζωγραφίστε ένα προσωπάκι στο μπλοκ ζωγραφική σας.
Ώρα για διάβασμα!
Προτάσεις με το τσ και το στ
- Βρήκες τρία βότσαλα.
- Είναι ο παπουτσωμένος δράκος.
- Ο Στέλιος έχει ένα κατσαβίδι.
- Τα παπούτσια μου είναι καθαρά.
- Η Σταματία πήγε στο τσίρκο.
- Έχτισαν ένα τεράστιο κάστρο από άμμο.
- Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι!
- Ένα περιστέρι κάθισε στην ταράτσα του σπιτιού μου.
- Η τσάντα σου έχει πολύ ωραία σχέδια.
Τα ζευγαράκια του 10!
Χρόνια πολλά σε όλους! Χριστός Ανέστη! Ύστερα από ένα μικρό χρονικό διάστημα, συνεχίζουμε την επικοινωνία μας με επαναληπτικές ασκήσεις μέχρι το άνοιγμα των σχολείων.
Κάντε κλικ πάνω στο βελάκι για να θυμηθείτε τα ζευγαράκια του 10. Καλή επιτυχία!
Τετάρτη 15 Απριλίου 2020
Πασχαλινό τραγούδι!
Απολαύστε αυτό το όμορφο πασχαλινό τραγουδάκι. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Καλό Πάσχα!
Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σας χαιρετώ προσωρινά μέχρι την Κυριακή του Θωμά. Σας εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη σε όλους!!
Η δασκάλα σας
Τσακούμη Αντιγόνη
Η δασκάλα σας
Τσακούμη Αντιγόνη
Μεγάλη Εβδομάδα
Βρισκόμαστε στη Μεγάλη Εβδομάδα, που αποτελεί πολύ σημαντική περίοδο για τους ορθόδοξους χριστιανούς. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δείτε τι γιορτάζουμε κάθε μέρα.
Αγαπητοί γονείς και παιδιά, σας χαιρετώ προσωρινά μέχρι την Κυριακή του Θωμά. Σας εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη σε όλους!
Η δασκάλα σας
Τσακούμη Αντιγόνη
Η δασκάλα σας
Τσακούμη Αντιγόνη
Τρίτη 14 Απριλίου 2020
Το παζλ συνεχίζεται!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να σχηματίσεις το παζλ με το πασχαλινό καλάθι!
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=13ba8d38474dΠού είναι το άλλο μου μισό αυγό;
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να παίξεις και να ενώσεις σωστά τα αυγά!
Ώρα για παζλ!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να σχηματίσεις το παζλ του πασχαλινού λαγού. Καλή διασκέδαση!
Τα έθιμα του Πάσχα!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να δεις εικόνες και να θυμηθείς τα έθιμα του Πάσχα!
Κουίζ
Θυμάσαι με τη σειρά τα γεγονότα με τα Πάθη του Χριστού; Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνεις το κουίζ:
Το Πάσχα του Πασχάλη!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να ακούσεις το όμορφο πασχαλινό παραμύθι που μας περιγράφει το Πάσχα του "Πασχάλη". Ας το ακούσουμε:
Γνωρίζοντας τη Μεγάλη Εβδομάδα!!
Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να βάλεις τα γεγονότα της Μεγάλης Εβδομάδας στη σειρά !
Μεγάλη Εβδομάδα!
Ήρθε η Μεγάλη Εβδομάδα. Πλησιάζει η Ανάσταση. Ας παίξουμε! Κάνε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο για να κάνεις την αντιστοίχιση.
Παρασκευή 10 Απριλίου 2020
Θυμάμαι το αυ
Το αυ διαβάζεται άλλοτε αφ και άλλοτε αβ. Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
Στη συνέχεια να αντιγράψεις τις παρακάτω ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο και να τις λύσεις:
1. Βάλε τόνο στις παρακάτω λέξεις και γράψε την
καθεμιά στην ομάδα που ανήκει:
μεθαυριο, δεινοσαυρος, παυσιπονο, αυτοκρατορας, αυλακι, προαυλιο,
καυτος, θαυμασιος, αυστηρος
__________________ _____________________
____________________ _____________________
____________________ _____________________
____________________ _____________________
____________________ _____________________
2. Από το ένα στα
πολλά:
Αυτός είναι ναυτικός Αυτοί
είναι ναυτικοί.
Αυτός είναι ταύρος. ____________________________
Αυτός είναι πύραυλος .
_____________________________
Αυτή είναι ταυτότητα. _____________________________